Wednesday, November 4, 2009

Bertolak dari umah ke Kelana Jaya

Dlm kul 4pg cam tu... bile sumer dah siap....
Doa pun sudah...
tibe lah mase nyer, kite gerak ke Kelana Jaya.
Kalau korang nak tau, kul 4 pg ni pun kire awal lah nak gerak ke Kelana Jaya tu kan, lagi pun kan jauh sgt Kelana Jaya tu...
Tp, cam biasa lah, abah mmg dah tak tentu harah dah... mcm dah lewat sgt...
Biasa lah tu abah... tu lah yg manis nyer abah kitaorg...

Sblm gerak, amik gmbr dulu..
Sile jgn ketawakan aku bertudung..
Mmg aku tak biasa...
Tgk, siap pakai anak tudung, takut nnt bersepah2 pulak rambut aku..
Kul 4 pg...aku tak do nyer nak mandi....
Lepas masak2 terus jer siap2...
Kalau aku mandi dulu, harus lg lmbt aku!! hahahaha

Ayin, angah n k.long..

Mase ni, imam tgh azan...

ok, sumer dah siap... jom gerak!!

Dlm kul 4.30pg, dah smpi...
Ahhh....tak leh blaaaa....muke ku!!!

Mama ciput pun ikut gak!!!
Mama ciput ni mmg best!!
Sporting giler!!!
Siapa kah minah yg bertudung pink itu!!

Siapakah dier tu...
Kalau tudung pink tu, tau2 jer siapa kan...
Tak kan korang tak tau pulak!!

Mase ni anak bongsu mak sedang sibuk ngan mak..
Lekat kan pelekat kat beg mak lah.... dn mcm2 lah...
mase ni pun nak manje2 ngan mak..
Pas ni, kene tggu lg 2 bulan lah....barulah leh manje2 balik!!!

mane ceera eee....???
DIe mabuk kot!!!
Family noh ni, nak anta mak/abah gi haji pun, masih nak gedik2 amik gmbr sane sini!!!

Rupe2nyer, last pendaftaran kul 7.25am..
Aduh.... masak uols!!

5 comments:

MNFNF said...

tudung pink yg tutup muka tu ceera kan ? he he dia malu ker..

BigMouth said...

yup.... giler ooo pempuan tu... kelakar beb!!

pearl'E.J said...

kiranya takder la gambar ceera ekk?? alaaaaaa rugi2... nk gak tgk muka dier bertudung tu kann.. heheee.. :D

BigMouth said...

HI EJ... ADE...SAT LAGI JER...

Qumairah said...

wow luvely nyee pakai tudung hehehe alaa BM pon ape kurangnyeee...