Wednesday, November 11, 2009

Nak beli kasut!!

Aku mmg nak beli kasut..
Dah lame dah aku nak beli, tapi tak de mase lah...
Minggu lepas baru ade mase.... so hubby aku ajak gi beli kasut aku!!!

Bile dah tgk byk kasut pun, tak tau nak beli yg mane satu...
Tapi dah tentu2nyer aku tak beli yg fesen seperti di atas...
Aku, mmg tak leh pakai kasut cam ni....
Nnk mesti kaki aku melecet... lagi pun tinggi sangat...

Akhirnyer... cari punye cari, punyer carik...at the end...
Jumpe gak, yg sesuai ngan aku..

Ni lah dier pilihan aku...
Knp aku pilih kasut ni..
Sbb, aku nyer kerje...memerlukan aku berjalan jer...
Kalau nak beli kasut yg tinggi sangat, ade yg terpelecok pulak..
ok, lah... boleh lah...

Ok, selesai sudah....
Beli kasut nyer, sepasang jer...tapi, beg nyer...mak bapak, besar giler...
Patutlah...kene bayar lebih kan...
Kasut tak seberape cantik pun, tp harge nyer.....
Tutup mate, bayar jer lah...

Thanks sekali lagi kpd hubby ku...
Dah tentu2 dier yg bayar...
Hahahahaha.. aku hanye tukang pilih jer..... larikkksss!!

6 comments:

wcwk (When Celebrities Were Kids) said...

nice post...dude..

wcwk Team
http://wcwk.blogspot.com/

MNFNF said...

BM si sepet tu nak tunang ke nak kawin ?

Qumairah said...

alamak bonia hehehe me suka pakai sandal jek gie kerja...sepatutnya pakai kasut bertutup tapi degil kan ..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

amboi sopim kasut..beg besau tuh..cnfirm mahal tuh..

BigMouth said...

uhuk uhuk uhuk.... sekali sekala jer uols!!

Zaleha Ismail said...

Ira... kasut tu lebih kurang kasut leha.... tapi leha punya brand CLARK.... Joe beli masa trip ke ROME... hehehehe... pakai sekali dua aje... dok dalam kotak lagi..... kurang selesa hehehehe