Monday, November 30, 2009

jom tidur umah opah!

Mak/Abah pergi Haji... Jadi tuk raye Haji ni, aku dan adik beradik dah pakat akan balik cheras
Mak ngan abah pun ade call, ckp suruh wat takbir malam raye haji tu...

So, Hari Rabu aku masih bekerje... mlm tu, lepas aku balik keje... kemas ape2 yg patut... Jadi aku sekeluarga balik ceras... tidur sane..

Barang sume dah pack...

Bahan2 kering aku dah beli dulu... so tak lah rushing sangat kan...
Boleh lah siap2 bahan2 nyer dulu sblm bahan2 basah sampi...

Telur ni untuk Laksa malam raye nnt..

Ok, dah siap sumer...
Jom gerak ke ceras...
Kami tolak dari S.alam dlm kul 11.30mlm...

1 comment:

♥ladykiki♥ said...

alang masak mesti sedap... kurangpedas satu..hehhe