Tuesday, June 23, 2009

Pekene Teh dulu aaaa.....

Apakah sumer ini...
Walau pun hari ahad... kul 6 pg dah bangun dah...
Mane tak nyer... Ajai ngan ayin ade sukan...

So, kene lah bangun awal..
Lagi pun, dorang ade masuk acara..
Kalau takde, boleh gak ponteng2...hahahaha

Dah tentu2 aku hantar anak2 aku gi sek dulu... tak kan lah aku pulak nak dtg awal kan...

Aku, hubby ngan ajoi, gi pekene teh dulu lah....
Sarapan pagi ma....
Hubby aku makan nasi lemak...

Ajoi pun same....
Dorang ni boleh jer, makan di awal pagi kan...

Aku pulak, kalau awal pagi...mmg tak leh nak masuk...
Aku pekene teh jer...
Cawan nyer amat menarik...
Jarang aku order teh, dpt cwn cantik cam ni....
Tp, aku ttp tak leh habis air ni..
Sapa lagi yg kene habis kan...mestilah hubby aku kan...
hahahahaha...

Dah jom... kite gi tgk dorang sukan..

4 comments:

atty's said...

sedapnya teh tarik

NIMI Co.♥ said...

sedap tak tehnya?/
mane tau cawan je cun teh tak sedap..
hehheh

Luth Textile said...

sedap teh tarik

Luth Textile said...

tapi cawan je slek..