Tuesday, June 16, 2009

Panas!!!!

Tadi berlagak sangat kan... makan tak ingat!!!
Lepas seulas.... pas t, seulas lagi... tak reti2 nak kenyang kan...
Skrg amik ko...
Duduk kat kg... panas oooo!!! Tak leh tahan...
Kerkibas sane...terkibas sini...
Dlm hati aku, tak de ke sape2 nak ajak aku gi Tesco ke...Giant ke.... nak sejuk kan badan..
Aku nak air-cond!!!!

Huh!!! Adik hubby aku, cam dengar jer rintihan ati aku..
Tetiba jer...shada start kete..
Aku pun, laju jer bertanya...
Ko nak gi mane?
Tak nak ajak aku ke?
Shada: Jom..kite gi Giant!!!
Huh!!!! I luv u lah shada..... Jom!!!!
Ape lagi..smpi sane jer... bukan nyer carik brg... tp, terus jer gi food corner..
Order air sejuk lah!!!
Aku minum ni... ape ni..tetibe jer lupe namenyer..

Shada dan ayin...order ABC...
Huh!!! sungguh nyaman..
Ayin...senyum jer dpt makan ABC..
Ayin, ni rahsia tau...jgn bg tau org..kita makan ABC..
Nnt mama bg dorang tau melalui blog mama jer.... hehehehehe

Ape lagi...muke senyum jer lah...
Lege.....sejuk.....nyaman.............................. rase nak tidur kat Giant ni jer!!!

3 comments:

Luth Textile said...

sedap..

Ceera said...

mentang2 umah dah ada aircond 4, panas2 dah tak biasa la.. huhu

mannira said...

ira...lain kali makan durian tu minumla air dlm kulit dia...ko nak mkn 10 biji pun tak pe..betul ni..cubala..