Tuesday, June 9, 2009

Mengurut!!!!!!

Korang pernah gi mengurut tak??
Aku.... aku tak suke!!!
Aku jenis org yg tak tahan sakit!!!

Minggu lepas, aku teman kan adik hubby aku gi ngurut...
Smpi jer kat rumah tukang urut ni....
Sangat kagumm!!!
Depan rumah dier.... sangat cantik...
Kemas giler rumah dier...

Terus jer dier bwk kami ke bilik urut!!

Kagum!! First time aku tgk org mengurut org...
Kakak ni...sangat hebat..
Tangan dier tak lenguh2
Selamba dier dier urut orng, lepas sorang sorang..
Kalau aku, sekejap jer, dah lenguh!!


See, kanak2 pun boleh urut gak!!
Aduh!! Aku cam tak percaya jer...
Yg si kecik ni...siap nangis2 lagi...
Ye lah... kalau aku pun nangis!!
Tak leh tahan beb!!
Abg yg lege lepas kene urut!! Si mamat ni mmg sempoi giler...
Org urut dier.. dier boleh rilex jer..

5 comments:

azuranor said...

kak Bm,napa lak bb tu kena urut??

NenekPenne said...

uihhhh cannot laaa, sakit yaaa

Luth Textile said...

urut laki ada dak?
hahaha

JIVEBUMZ said...

bestnye urut urut nie.. tapi saya tak tahan geli la kak hihi

yayan said...

Saya suka diurut.. Aank-anak saya kalau demam kejap kebah kejap panas, pun kene bawak urut takut die salah urat..