Friday, June 5, 2009

Ape lagi, Jom lah mulakan Operasi!!!

Smpi rumah jer... anak2 aku dah tak sabar2 nak cat bilik dorang...
Aku adalah...ala2 tak de mood...
Ape tak nyer...dah kul 10.00 mlm tu...
Mata aku pun dah berat...
Badan pun rase cam penat jer....

Tapi di sbbkan anak2 aku berkemain bersemangat lagi...jadi, malam tu jgk lah on.

Aku ckp ngan hubby aku, cat satu2 bilik dulu..
Dah siap bilik bujang barulah cat bilik ayin...
Tapi cam biasalah, anak dara aku mmg tak nak ikut ckp!!

So, keputusannyer... cat 2 bilik serentak!!

Ajai, sedang menyiapkan alat mengecat!!
Katil, harus di tolak ketengah dulu sblm cat!!

Ok, dah boleh mule kan ke????


Ok, CAT!!!!!!!

Mase tgh cat ni lah, atok nyer call pakai 3G...dpt lah atok dorang tgk cucu nyer mengecat bilik sambil ketawa besar!!
Dekat kul 2 pagi...masih tak siap lagi...
Masing2 dah penat...
Bile tengok lantai...lg lah penat uols!!
Mane tak nyer...lebih2lagi, bilik ayin...
Die boleh picak cat tu, pas tu, merayau sane sini!!
Huh!! tertekan aku nengok nyer...
So, bile dah siap cat...aku suruh dorang tidur... esok sambung lagi...
Bilik aku cat keesokan hari nyer...

2 comments:

Zaleha Ismail said...

gud!!! Rajin anak2... sejuk perut yang mengandungkan mereka...

zAck said...

wau..
xtvt yg bgs time ct2 mcm nie..