Monday, June 22, 2009

Kabinet sudah smpi!!

Dah lame dah nak tempah lemari... Tp ongkos nyer lum ade..
Br skrg nak nafas sikit... tu lah baru leh order...
Kalau korang ingat lg n3 aku pasal aku gi survay kabinat kat slim wood tu....ha...skrg ni. baru lah terlaksana...

Hari Sabtu lepas....
Lori sudah smpai..
Janji kul 9.30 pg... tp, di sbb kan pagi tu hujan lebat.. tu lah lmbt sikit...

Barang2 sudah di atur kan di sini...........
Tinggal nak di angkat ke atas jer................

Kerja pemasangan sedang di mulakan.................
Cepat jugak dorang ni wat keje.............
Sekejap jer...dah melekat dah lemari tu kat situ...

Ini bilik ayin.................Sebelum

Selepas.... dah siap dah lemari ayin............
Comei kan...cemburu aku!!!

Ni pulak bilik anak bujang....sebelum

Selepas....
Bilik anak bujang, colour nyer tak berape cantik... tp, boleh lah kan...............

Ini pulak, bilik aku....sebelum!!

Dan selepas...............
Haaah...siap pun, lepas ni, boleh lah aku angkut, baju2 aku yg berlambak kat rumah lame tuk di susun!!!! Huh!! Takut!!
Sekrg tggl kabinet dadur jer lum wat lagi.... Tak me, biar lambat, asalkan selamat!!! hahaha!!
Lepas ni kat kuar pulak...nak merantau!!!!

6 comments:

Ceera said...

wuiii

almari orang kaya nie, hehehehe..

NIMI Co.♥ said...

eee beshhnya!!
besarnya almari tu..

Softtouch [Hanim] said...

pindah umah baru kan mmg banyak pakai duit. Mcm sy jugak. Tak boleh buat serentak, sy bkn org kaya. Pelahan2 ma..he he he

PuteriSatu said...

cantik la... berapa kos seme ni eh..?

az1ra said...

cantiknyaa..takpa lambat asalkan puas hati..
memang kak..pindah rumah baru ni banyakkk pakai duit..rumah kami pun tak complete2 lagi...ada saja yang nak di tambah...hehehe

Zaleha Ismail said...

cantik wardrobe!!!!