Wednesday, June 3, 2009

Dah tak ade tempat untuk mereka!!! Kesian!!

Hari jumaat lepas, mase aku OTW nak balik rumah...
Biasalah... Hari Jumaat ada lah hari jem!!! Menci kan!!!

Mase tgh jem tu, aku nmpk pokok goyang sane dan sini...
Tp, gayang nyer cam lain macam jer...
Bukan nyer cam di tiup angin!!

Rupe nyer monyet!!!
Banyak pulak tu...
Adalah dlm 5 ke 6 ekor!!
Tp, aku sempat snap yg sekor ni jer lah... dier relex jer, lepak kat peleah kelapa tu...
Kesian kan ngan monyet2 zaman skrg ni... dah kurang hutan tuk dorang!!!
Tu yg kengkadang mati kat tiang lektrik!!!
ish ish ish!!!!

2 comments:

aleena said...

haha kecian kot ngan monyet2..
nway jgn monyet tue jenis kaco orng suda:P

Zaleha Ismail said...

Ira... monyet ni kat mana... kat tol tu ke... Tasya keje dia kalau lalu situ sure soh berhenti.... hehehehe