Thursday, June 30, 2011

Hok OOO looohh!!!

Semenjak dua menjak ni.. aku mmg sibut giler lah...
Ye lah.. ke sana kemari.. mmg tak rehat..
Tidur jer lah, mase aku rehat..
Celik mate jer... kelang kelibut lah aku..

Hahahahaha..
Aku ni kesane kemari.. hari2 kuar rumah...
Tp, lupe nak beli sabun basuh kain..
Smpi umah sure dah kul 11 lebih malam atau pun kul 12 lebih mlm..
Manelah ade kedai runjit bukak lagi kan..

Kain harus lah di basuh setiap hari..
Aku lak jenis.. mmg nak basuh kain setiap hari..
Tak mau tunde esok...



Ini bukan model sabun Feb yer... hahahahaha

Haruslah hubby aku singgah ke Petronas beli sabun..
tu pun sib baik ada...
Kecik pun keciklah..
Janji boleh basuh kain..
Harganyer RM 1.00

Hmmm.. lawak pun ade..
Tak pernah lah kehidupan aku teruk smpi cam ni...
Pengajaran.. Pengajaran .. Pengajaran....

2 comments:

Cik Wanie Ghani said...

patutlah jarang update,
rupanya kak lang i nie bz...

ok apa jadi model FAB,
hihihihi:)

L@dykiki said...

heheh alang pose menarik.. memang macam iklan FAB antibacteria.! heh