Thursday, June 2, 2011

Jom gi Dewan Makan!!!

Mmg tak sabar nak tggu pagi!!
Masih ingat lagi, cam ner pepagi, kene rebut toilet..
Cop toilet, letak towel dulu... Atur lah kat pintu toilet tu...
hahahahaha.

Tp air masih sejuk mcm 20 tahun yg lepas..
Lepas mandi, gigi mesti terketar2!!
Air paip pun, laju yg amat.. Mmg puas lah mandi...
Tp, keadaan toilet tu, korang paham2 jer lah...
20 thn kate ko!!!

Lepas dah siap... terus jer gi dewan makan...

Me and Ah tee...
See, kitaorg sumer pakai baju seragam.. just like budak sekolah kan.......
Eeeee... mmg best!!!
Ah tee ni skrg seorang POLIS!!
Dulu dier amik Seni Kecantikan, tp jadi Polis... Pun boleh kan........
Janji keje..
Ah Tee, sekatil ngan aku...
Aku tidur atas, Ah tee tidur bawah.....
Memule aku nak tidur kat asrama,mmg susah.. bekan nyer ape... aku kalau tidur, nak goyang2 kali... Aku ms tu tak kenal sgt ngan ah tee... jd takutlah, nak goyang2 kaki, takut lah ah tee marah.. Tp dah lame2, bergegar jer lah katil tu kalau aku nak tidur..
Ah Tee pun dah tau sgt, kalau katil tu dah bergoyang, maknenyer, aku dah tidur..
hhmmm.. mmg byk kenangan.
Aku sekatil ngan Ah Tee for 2 years!!
Korang bayangkan lah..mcm mane gayenyer, 2o thn tak jumper, sekali jumper!! Haru biru!!hahahaha


Tshirt ade 2 kale, warne pink tu, AJK, warne Hijau, Ahli biasa..
Aku adalah ahli biasa.. tp terus memberi bantuan kat member2 AJK.

Dari Kiri, Aini,Faril, Aku, Ju and Ayu.
Kite di tugaskan di bhgn pendaftaran..
Org dtg, kite amik name, cam tulah, kire2nyer...


SaRApan pagi, adalah light2 only... Nasik lemak, karipap and biskut.
Tp, aku ckp korang.... kuih-muih kat KK ni murah2!! besar2 bagak cam ni, 3 singgit jer..
Nasik lemak, tak smpi singgit...
Mmg gemoklah aku, kalau duk KK


Makin meningkat hari, makin ramai lah yg dtg..
Bebudah lelaki, aku tak berape nak cam..
Aku dulu, adalah sgt baik..
Aku gengster... tak main lah lelaki ni..
Pandang pun, aku malas...
Dulu lah.... skrg ni, sumer aku kawan...
Aku dok nak ingat jgk lah.. tp tak jgk ingat..
Adelah, sorang dua yg aku ingat...
Yg lain, aku tak ingat.............
Dorang pun, mesti tak kenal aku!!! Sbb aku tak kenal dorang... hahahaha
Dah tua2 ni, barulah nak kawan2... boleh lahkan.............

Dewan makan sblm org smpi!!
Dewan makan tak banyak beze, cume, dulu meja 4 segi dorang susun panjang mcm kat kantin sekolan rendah.. tp skrg, meja bulat2.

SMVKK Pioneer...
Sekolah ni, kitaorg lah, org yg pertama sekolah kat sini..
Jd sumer brg pun baru2... Kate Pioneer...

Mestilah amik gmbr cam budak sekolah kan... hahaha..sile terima alasan aku yer.... padahal mmg gedik punggggg....

tak de activiti pun ... kite hanye berkumpul dan sembang2.. Acara bebas..
Tu yg jd cam ni...
Bergurau senda......

Korang kalau nak tau.. org dulu2 ckp, org pempuan cepat nmpk tua.. Tp tak betul lah korang..
Knp tau.. Aku tengok, member aku yg pempuan lebih mentain dari lelaki..
Most of lelaki, aku tengok, dah nmpk tua benor dorang ni..
Aku jg bghn pendaftaran..
Ade tu yg dtg, aku ingat, pakcik tu nak hantar kuih ke ape..aku wat derk jer lah... sekali dier menuju ke meja dafter... lah sebaye ke??
Ya Ampun.. mmg nmpak berusia beb!!
Byk tekanan kot dorang ni, ke byk menekan!!! hahahahaha

Me and olynn.. Miss her so much.
Member2 aku tengok aku ngan olynn, dorang ckp, kitaorg lesbian.. hahaha
Bestfren ma... mmg lah sentiasa berpelukan...


one more my bestfren, Effa..
Effa ni org Ipoh..
Mak dier rock...
Dulu, kalau cuti sek, selalu gak lepas umah dier.. Tp mak dier mmg best!!

Maizi and Olynn adalah MC kite pd hari tu...
Lepas ucapan, bekas cikgu wat ucapan..
Makan2.. dan buatlah acara bebas!!!

Aku kul 5 cam tu, dah balik dorm..
Byk ngantuk maaa...
mata mau tutup..
Badan myk penat ooo..
Mau tidur...
Malam karang ade bakar2!! BEstt!!

Ok... sudah malam..
Ni lah rupenyer.. org dah lame tak update kan..
Tetibe malam kan........
Layan jer lah komeeee...

ade bakar2 ayam, kambing, ikan segala..
Tp aku amik gmbr ayam jer..
Nape eeee.. ntah lah.. malas nak amik gmbr...
Nak makan jer lebihnyer...

Tis Sharef. Dier ni sekampung ngan aku.. Org cheras baru. Dulu mase sekolah agama, same..
tup2.. form 4, aku sekolah kant KK, aik!! ape ko wat kat sini, rupe2nyer.. dier pun sek same ngan aku!! lahhhh... wat a small world!!
Dulu mat Disco, tp skrg dah Alim.. Alhamdulillah!!
Tu anak dier.. sejibik cam apak nyer...
Udah kenyang, amik gmbr lagi...
Bergambr jer lah keje kita....
dah kenyang jgn lupe kemas balik dewan.. hahaha..
Selesai dlm kul 11 mlm cam tu lah...
Pas tu acara bebas.. lantak korang lah nak wat ape...
Esok dah nak balik KL balik!!


Eh.. ade lg gmbr lah.............
Ok, jmpe esok eeee..

No comments: