Monday, June 27, 2011

Mari Bersh0ppink!!!!

Korang-korang...
See, anak2 aku sedang menggayakan tube dari Shoppink!!

Ayin, tengok jer tube ni terus minat..
Pujuk2 mama dier, suruh belikan...



Cute kan ayin pakai cam ni....


Aku ckp ngan dorang... korang simpan lah duit, beli sendiri...
Alah... mama ni... makngah beli jer untuk anak dorang..
Mane ade, mak ngah pun suruh anak dier simpan duit beli sendiri..

Tp, akhir nyer... aku beli gak untuk dorang...


Ajoi ala2 macho!!

Aku pun tak caya, ajoi ni sbnr nyer pandai bergaya... selama n, dier sorok2 jer kat blkg aku.

Ajoi ni pemalu.. tp, kali ni, sporting giler lah dier... Suker aku!!



See, ajoi bagi lagi oooo!!

Atam/andak,akak,ara, ko jgn tak caye.....


Ajai lak ngan gaya yg sgt unik!!

dier nak amik gmbr dr blkg... pas tu pandang ke depan...
Best ooo.. bila anak2 sporting cam ni... I like!!

Tube ni boleh di gaya kan dgn berbagai gaya..
Boleh digaya kan di kepala dan boleh juga digaya kan di lengan!!
Tak caye??? Nengok lah sendiri!!

Anak2 aku sgt happy dpt tube ni...
Siap ckp terima kasih kuat2 kat dlm kete!!


see, kat lengan pun bro!!!
Ada gaya tak??

Mesti lah ade..


Tube ni, boleh di guna kan untuk semua golongan!!

Kanak2, org dewasa, lelaki, perempuan..


Dimana nak dapat kan tube ini???


Anda boleh dapat kan nyer di sh0ppink.com atau kepada sesiapa yg tinggal di Cheras, boleh dtg sendiri di kedai kami yg beralamat:

Lot 201C, Jalan 50, Kg Cheras Baru,56100 Selangar!!

Harganyer cume RM 25.00!!!!


5 comments:

sepet a.k.a zack_u said...

WAH AJOI DAH MACAM SETH TAN LA...hahahaha!

grow2g3th3r said...

kak... bagi landmark nak ke sana... berminat nak pergi nie...
kedai bukak pukul berapa yer?

BigMouth said...

Berminat!! Thanks.. Hari2 bukak, dari pukul 10 pg smpi 10 mlm. Klu hari isnin smpi Jumaat, alang/akak/vp tak de kat kedai. Mak/abah akan jage kedai. Kita org akan ada di kedai stlh habis waktu keje. Biasanyer dr kul 7 mlm hinggalah kul 10 mlm. Alang akan bertugas pd hari selasa dan Khamis, Isnin, Rabu,Jumaaat, akak yg jg. \
Nak landmark eee.. nnt alang bg tau eeee..

BigMouth said...

google map alamat penuh kedai. akan terus tunjuk kedai kita.
tau tesco ceras tak? Hospital ampang?Atau pun kg ceras baru? Dekat jln kuari. Nmpak masjid sblm trafic light, masuk kiri, terus jer.. nmpak kedai perabut/kedai jual topup.. kat situlah Sh0ppink!!!
Thanks for yr support!!!

grow2g3th3r said...

kak lang... Tesco cheras tahu... saya dari mrr2 ampang... so masuk ke tesco cheras tu yer....