Thursday, June 9, 2011

Hari Keluarga Melaka Part 4

Dlm kul 6.30 ptg cm tu dah tart bakar dah..
Sbb majlis start dlm lepas Isyak.
Tak kan start, baru nak bakar kan..
Mau terjelir semur lidah memasing..
Yg terjelir, terjelir gak..
yg sok sek sok sek yg tak leh tahan tu..

biasalah, kalau wat bbq kambing mesti wajib ade..

Ikan bakar!!

all my sepupu yg sanggggattt rajin!! TDDMKA!!

see my hubby..so sweet!!!
Penat pun masih leh senyum lagi!!

kentang bakar pun ade...
Byk lg makanan pd malam tu.. tp aku snap lak gmbr nyer...

kanak2 paling best... main dan main dan main dan makan..
Kita dulu pun cm tu gak kan..
Putaran alam............

korang tengok, ramai tak ramai keluarga belah hubby aku..
kalau nak gi jenjalan sekali arung.. 3 bas, belum tentu cukup.. hahahaha


mase ni tgh dengar ucapan yg sgt pannnjang dari Pak Ibik!! Layan jer lah kan..

Habis ucapan dan dah makan dan kenyang bagai... game pun start..
Mase yg di tggu2..
Time ni paling best!!!
Lawak giler..
MC nyer adalah Iskandar..

mase ni tgh main smbg2 ayat.. sapa tak dpt smbg ayat.. terkeluar.
Peserta paling kecik, yg pakai baju hitam putih tu.. hahahaha
Mana mungkin kamu bertaruh same anak2 harz.. hahahahaha
Layan jer lah... janji happy!!!

Mase ni pulak tgh game math!!
Sape yg boleh jwp paling laju dah tak tergagap2!!
Pemenang nyer adalah AJAI!!!

Heiiii!! anak sapa lah tu kan.............. tetibe gua vangga!! walau pun game!! hahahah

OK, ni game susun paku...
Game ni pun lawak!!!

Hari keluarga ni di adakan untuk mengerat kan lagi tali siratulrahim..

Kita pun harus wat hari keluarga cam ni sekali sekala..
Wlw pun penat, tp mmg best!!
Yg penting, sumer kene berkeja sama.. baru lah, perancangan akan berjaya. Amin!!

1 comment:

L@dykiki said...

alangg..sedap ke kentang bakar tu.. mesti sedap kan...