Friday, June 24, 2011

Ajai cakap, dier kurang manje.. Batul ke???

Ajai selalu cakap, aku kurang sayang kat dier..
Ajai ckp aku syg ajoi lebih..
Syg ayin lebih...
Syg dier kurang...

Ye ke????

Kadang2 kita sbg mama, tak perasan pun...
Bg aku, aku sayang sumer anak2 aku same rata...

Ajai with me...



See, kurang manje lg ke???
hahahahaha...




Mama syg semua nyer...
Kalau mama tak dpt beli brg yg korang nak.. tak semestinyer mama tak sayang..


Ade sbb knp mama tak nak beli kan...



Ajai wat muke eksen kat ayin... Hahahahaha
Dorang ni, kenkadang suke main-main mata..


Mulut tak bercakap, tetibe jer gaduh...

Yg paling dasyat dan hebat main mata adalah ayin... hahahahahh
Mmg dasyat mata ayin korang..



Ajoi yg tak mau amik gambar ngan mama cam ajai amik gmbr.


Ajoi selalu malu...


Takut org ckp mama kakak/makwe dier... Apakah!! hahahaha
Nak wat cam ner Joi, sape suruh ko tinggi sgt!! lalalalala

Dulu, kalau korang nak tau, mase ajoi darjah enam.. dier pernah ckp..


Mama, plsssss ... cepat lah tinggi....
Nape?


Nnt org ckp, mama adik ajoi pulak!!


Nape pulak org ckp mama adik ajoi?


Ye lah, ajoi tinggi dari mama...




Boleh ke cam tu.... Ajoi2!! mcm2 lah ko ni.....


Mase ni tgh teman anak2 makan.




See, ayin muke bengang, sbb ajai amik gmbr gedik ngan mama dan ayin tak dpt duduk sblh mama...


1 comment:

lily lotus said...

alahai shomelnya anak beranak ni :)