Friday, June 17, 2011

KL Gangster Part 2

Lepak kat kedai.. smpi lebih kurang kul 8 mlm
Lepas selesai kemas baju, letak tag harga bagai..
ape lagi.. terus salam mak, abah.. dan sumer yg ade kat kedai lah..

Aku adalah bergegas balik ke shah alam.. sbb smlm dah beli ticket kul 10 nak tengok kl gengstars.

Smpi rumah, mandi dan JOM!!!!!

Perut aku adalah lapar, tp di sbb kan anak2 aku wat tak tau jer perut aku yg lapar..
Janji dorang happy, lapar blkg kire..

Citer KL Gengster ni mmg TERBAIKlah..
Sape yg belum tonton, harus gi terjah..
Tp, sblm terjah.. harus booking ticket awal2..
Sbb ticketnyer memanjang SOLD OUT jer..

Aku suke bangat lakunan AJip!! tak tau kenape.. wlu pun muke ganas, tp dlm hati ade taman!!
Itu yg mahal..

Tak mau citer banyak.. Korang tontonlah sendiri..

No comments: