Friday, June 10, 2011

Sambal udang petai ke facial????

Kalau tengah-tengahari ni.. perut lapar pulak... tengok pulak gmbr sambal udang petai!!
Tak ke keriut keriut perut kan..

dapat pulak nasi tengah panas.... pehhhhh... bertambah2 lah makannyer kan...

Hiks!! sbnrnyer, smbl udang petang tu adalah iklan saje..
Sbnrnyer aku nak citer pasal lain..


Penutup telinga ayin adalah di pinjam oleh mama untuk mencari publisiti di mana2.. hahahah

Aku petang ni adalah nak gi wat facial..
Aku adalah tidak pernah seumur hidup aku wat facial..
Di sbbkan akak paksa aku... petang ni pukul 6 ptg.. aku adlah kene pergi ke spa dan wat facial.
Aku adalah sangat takut sbnrnyer..
Aku adalah menggelabah..
Aku adalah malu... manelah tau, mase org tu tgh cuci muke aku, amik ko, sebaldi myk kat muke aku!! Ohhh!! malunyer.... Kate tak pernah wat facial... sure byk minyak kat muke aku!! Oh!! No! No! No! No!! Dont touch my face!! tetibe emo!!

Nnt petang, pukul 4 ptg sure aku dah mule sakit perut memikirkan tentang facial ni...
Korang doakan aku selamat yer.... hahahahah.. over di mana2!!!

1 comment:

L@dykiki said...

hiyoo sedapnyeeee... mintak resepiii