Tuesday, June 14, 2011

KL Gangsters- Tickets SOLD OUT!!

Habis jer facial, laju2 aku ngan akak gi Kedai Makan Jamin Bistro..
Hubby dan anak2 ku sdg menunggu aku di situ tuk makan malam..

Sbnr aku dan hubby dah berjanji nak bwk anak2 aku gi tgk wayang..

Lepas makan jer.. ape lg, ke SUMMIT lah kite...

See my hubby face.. monyok jer bile smpi jer tengok, org sikit punyer ramai...


Kalau dah panjang cam ni.. Ajoi lah kene beratur kan..
Ape gune nyer anak, kalau tak leh membantu kan..
Hahahah.. tetibe, padahal, ajoi ok jer..

Ayin, dah tak sabar dah ni....
Amik gmbr dulu... heheheh

Amik gmbr lagi...
Heheheh.. happy lah kate kan..

Sekali semuanyer punah.. bile hubby ju ckp, tickets sold out!!
Kul 10 mlm habis, kul 1145 pun habis!!
OMG!!!! Geram nyer...

Anak2 aku dah muke monyok..
Dorang ckp, tak pe lah ma.. bantai jer lah.. tengok jer lah citer ape2!!

Citer ape??
Citer katun boleh lah ma..
Hish korang ni.. kalau nak tengok, biar lah citer yg kite suke.. Tgk wayang ni bayar tau.. bukan nyer gune air liur tau...
ok lah mama..
Tak pe, kita book esok punyer.. Esok kite datang lagi..

Sib baik esok nyer ticket ade, kalau tak ..... KITE BAKO JER... KITE BAKOR JER...

No comments: