Thursday, June 2, 2011

Hari ke 3 di SMVKK- dah nak balik!! huhuhu

Tak nak nak duk kat sini lak kan.. Harus lah pulang ke rumah...
Jangke.. lepas sarap, sumer akan balik ke rumah memasing..
Sblm balik, harus amik gmbr lagi..
Tak tahu lah tahun bile nak datang sini lagi...

Sekolah SMVKK ni sgt besar dah luas. Dulu nak gi sekolah, from asrama kene jln kaki ke sekolah tu.. mmg berpeluh gak lah..
Tp, kalau dah jln reramai, tak terasa lah sangat!! ( tak terasa ke?? rase lah.. sbb mmg juah)
Dulu tak de jalan pintas..
Skrg dah ade jln pintas.. so tak lah jauh sgt...

Aku amik gmbr ni dari dewan makan..
Korang nmpk banggunan tu.. tu bukan kelas aku, tp restoran.
Aku budak kathering dulu...
Best nyer budak kathering ni... nnt kita akan bukak restoran lah... dan mcm2 lg activiti lah..
Kelas aku..nunnnnnn... jauh lagi ke depan..

Ni asrama puteri..
Tak jauh beze..
Nmpak tak dinding pink tu..
Dulu, kat situlah, kita kumpul kan 18 org yg kene histeria..
Dorang kene histeria ni mmg menakutkan dan dorang ni kuat giler..
Kite pegang dier.. dier tepis, tercampak kite..
Dorang siap, sembang2 antara dorang..
Ade sora garau, ade yg kecik, ade tetibe muke dorang tukar bengis!!
Hmmm.. sumer tu mmg kenangan yg tak leh di lupe kan...


Ni laluan jalan kaki dari dorm nak ke sekolah...


Shadu jer kan korang..........

Dulu, hari2 jln kat sini..

Pagi, tegahari,petang,malam..

Tengok jalan ni pun dah rindu...........


ni lah sekolah...

Kelas aku kat level bawah..

yg kat hujung sekali tu..



Ni lah Restoran...

Penat oo kalau kene bukak restoran...

Lepas masak segala bagai, aku mesti kene jadi waiteres.. betul ejaan aku ni.. lantak lah!!

Ye lah.. senyuman aku kan manis, semanis gule... ( sile muntah darah yer)


This is Dewan...

Sebelum masuk ke kelas, harus berhimpin di dlm dewan...

Dewan ni mmg sgt besar..

Korang ade?? Korang kalau beratur, panas2 kan.. aku tak... kita beratur kat dlm Dewan tau!!

Ayat berlagak di mane2!!


Itulah serbe sedikit tentang sekolah...

Pas ni dah nak balik dah...


Sarip, olynn and me..

Bergmbr gedik di pintu masuk sekolah...

Dulu mase sekolah, tak pernah umar nak amik gmbr kat sini...

Skrg, baru terhegeh2 amik gmbr kat sini!!


Best!! mmg tak dpt di gambr kan..

Mcm mimpi pulak!!

Tak sangka, lepas 20 thn, aku dpt gi balik ke sekolah lame ni...

Sekolah ber asrama ngan sekolah biasa mmg berbeza..

Sgt berbeza..


Harap, dpt wat gethering cam ni lagi...

3 comments:

ceera said...

amboi kaklang, menyelit kat belah lelaki ajer kan,haha

Amanina said...

padang rengas?! kampung sayaaaa!!

BigMouth said...

Atam.. terpaksa le... TTDMKA

Amanina.. Ye betul.. Pandang Rengas!! I luve u and miss u too..