Friday, June 3, 2011

Cameron Highland

Ni sumer citer lame... Kate dah bersawang.. gini lah gaye nyer..
Wlwpun dorang dah update citr ni, aku tak kire, aku pun nak jugak!!!

Smpi kat Genting jer.. terus lepak kat sini...
Sini... ???? tak tau pulak name tmpt ni..
Mase ni hujan renyai2!!!
Turun kete jer...terus amik gmbr lagi...

Sbb tu i suke hubby i berbadah taff.. kalau i sandar kat dier, dier tak condong.. hahahah


Ode, ko siao melompat kat belakang eeee...
Hish.. adik sape lah tu...

Atam, kejap2 je nampak minah ni...
Semenjak dier kawin ni..sombong org nyer.. ( TDDMKA)
Dah tak mau jenjalan ngan kiter dah..
Nak jln ngan hubby n kiesha jer..
Kecik hari mak dik noon...


korang rase bebudak ni tgh wat ape mase ni...


See, sumer pandang bawah..
Adalah hal nyer tu...

Tu, amik ko, dorang tgh nak start main ngan katak!!
Geli2 tapi dok sibuk nak main gak!!


Hubby aku mmg suke dokong Keisha ni..
Ni lah satu2nyer, anak buah, yg masih kecik, hubby aku dah boleh dukung sbb si Keisha ni badan nyer keras cam askar..
Tegak jer memanjang..
Smpi aku panggil dier, budak tegak... ooooo budak tegak!!!

Lepak kejap jer, sbb ade org nak buang air.. siapa aku tak ingat lah pulak!!

Ayie sempat beli jagung madu...

Ape lagi, aku harus cilok satu...
Ayie bukak kanbaju jagung, terus jer aku kebas dari tangan ayier..
Tp jagung ni mmg terbaik....
Tak payah masak bagai.. boleh makan mentah2!!
Ni lah first time aku makan jagung mentah2 dan sedap pulak tu...

Sila jgn ikut aksi ini.. 18sx only yer...


Kalau gi Genting, harus lah bergambar kat sini kan..
Betul tak, aku tengok kat FB, rmi yg amik gmbr kat sini...


Mase ni, kitaorg ckp, ok.. kanak2, amik gmbr..
Ajoi mase ni tak nak amik gmbr, dier ckp dier dah besar dan bukan kanak2...
Huh!! besar sgt lah ko tu.. harapkan badan jer lonjong, tp.. sendiri mau ingat!! lalalalalal

Pak teh ngan darwish...
Darwish ni mmg manje org nyer dannnn Comelllll!!

layan gmbr yer..
Tak ingat mase ni adeape hal eee..


Ku lihat hijau.................

cube teka, hubby sape kah ini...
Hensem betul lah dier... TDDMKA!! lalalalal


Hahahaha.. gmbr terbalik!! Lantak lah...

Ayin dan kehijauan..
So nice!!!

me and anak ke lima ku... Annoi!!!

Cepat amik gmbr, tangan ke atas mcm nak terbang....

Ehhh.. aku pun amik gmbr kat sini gak!!
Dah puas jenjalan kat sini... moh le kite ke apartment!!
Kate kul 12 check in..

Hubby sape yg asyik nak memanjat jer ni..


See, dier sudah ade pengikut tegar.. lalalalala

gmbr di ambil sementara menunggu kunci rumah..
Lame gak lepak kat luar ni..
Adelah dlm sejam setengah!!

korang bayang kan lah.. seramai ni dlm satu apartment!!!
Korang boleh...
Kitaorg boleh ajer...
Kita org kan anak beranak pak Noh!!! Kental lagi brutal!!!

Sementara menunggu tu.. mcm2 jugak lah activiti yg di lakukan..
Contoh nyer, cam ni...

Budak yg kene dokong tu mmg lah best. kita yg mendokong, pereh.................




penat tu tggu kunci..smpi lepak kat atas jalan raye..
Tp kakak2 mmg comel!!

Annoi, bertukar2 penjaga nyer...
Mentang2 comei!!



Masuk apartment jer... Tak tahan beb!! Lantai nyer pun dah sejuk!!
Tak tau cam nernak pijak lantai rumah..

Perut, dah tentu lapar kan...
Nak bwk makan kat luar ramai2 cam ni.. payah pulak nak jaga kanak2 yg kecik ni..
Jd keputusan nyer, masak di rumah dan makan...

Tak silap masak tom yam.




see muke kak jemah kite tu, senyum jer lepas makan..
Ape senyum, lepas makan jgn lupe basuh pinggan mangkuk..

Esok nyer nak kemane lah kite eeee

No comments: