Monday, June 13, 2011

Aktiviti di petang hari!!

Aku adalah paparazzi kepada anak aku..
Hari Jumaat lepas lah..
Aku adalah pulang awal.
Kul 5 sharp2 aku dah balik umah..

Smpi umah, aku nengok basikal ajai tak de kat depan umah...
Aku pun ape lah, amik lap.. baik punyer, terus menyiasat ke padang bola..

Haaa.. tu yg baju putih tu, ajai sedang main bola..
Dier tak perasan aku nengok dier main..
Kalau dier perasan, sure dier serbasalah nak main bola..
Mesti dier suruh aku balik..
Kate nyer, tak tau nak tendang bola kalau mama dok tengok dier main bola..

Tp, kawan dier lak perasan aku.. hampeh tul lah..
Baru nak jadi paparazzi yg bertauliah...


Ajai terus jmpe aku dan ckp, kejap jer eee mama..

Pas ni mama balik tau.. ajai malu lah.. hehehehe

Poyolah ajai ni..

















No comments: