Wednesday, June 22, 2011

Kisah Akak dan Kunci Locker!!

This is my akak!!

MACAM NI KENE PANGGIL POLIS!!
BOLEH CURI BRG ORANG!!!


Meh sini dekat2 sikit, teman nak citer ni...

Ini lah kisah locker!!
Hahahahaah..
Teman lum citer lg pun rase nak gelak!!




Mase kat sunway... kalau dok ngangkut beg kemana2 patah lah bahu kan.. Jadi, kene lah sewa locker.




Lepas dah penat2 mandi segala, darwish dah kesejukan.. Lagi pun, darwish ni ade lelah.. dier tak leh lah sejuk sangat, nnt lelah dier dtg....




Jadi akak nak amik baju kat locker... Tp tak tau which one locker dier..




Kak ckp, kunci locker kat dlm beg baju aku... Cari2 punyer carik, jumper... Happy... Tp mane satu locker nyer, sbb kat kunci tu tak tulis no locker..




Jadi, akak dengan bijak nyer... nak tanyer hubby dier.. hubby dier tak tau kat mane, tgh best main air... Akak pun mengambil keputusan tuk try one by one lah..




Cucuk jer locker pertama, locker tu terbuke!!! Akak pun happy lah!! tak sangka dengan sekali teke jer..dah berjaya!!




Tup Tup.. tengok, brg kat locker yg dier buka tu, bukan brg akak!! Akak panik!! Aku panik gak!! How came can open other people locker kan...




Jadi aku suruh akak ckp ngan penjaga locker tu...




Wah!! Terus jer penjaga locker tu kecoh!!




Heii.. u mane boleh buka locker org...




Mana i tahu, i try maa.. sbb kat kunci tak de no locker.. i tak tau mane satu locker i!!




Mcm ni, i boleh panggil Polis.. sbb u sudah ceroboh harta bende org!!




U mau panggil polis, panggil lah!! Mana i tau...




Sudah lah kecoh!! habis lah berkerumun org menyaksikan kejadian tu...




Last2, anak cam ketua penjaga locker datang, dan tanye kite satu persatu.. Check kunci segala... Mmg kunci yg akak pegang tu, kunci sebenar locker yg akak buke tu... Dier pun heran, cam ner, akak boleh dpt kunci tu, sedang kan.. brg tu bukan kepunyaan akak...




Tak de pilihan lain, akak kene cari hubby dier jugk... sbb hubby dier jer yg tau, mane satu locker yg dier sewa...




Hubby akak sampi jer.. terus ckp, dier sewa 3 locker..




Dier pun tunjuk...toi toi toi.... Hahahahah




Rupe2nyer, locker yg akak buka tu, locker anak buah dier!!! Lalalalalalalalala




Hampeh betul lah....




Terus mintak maaf kat org jaga locker sbb telah menyusah kan dier dan org sekeliling!!




Hmmmm.. ape motif citer di atas??? Lu pikir lah sendiri!!!




4 comments:

ceera said...

sengalnye akak!

Mama'cfa♥ said...

adehh bikin suspen aja.. lau de 10 kunci lock mcm ne la erk...

ct N honey said...

ha..ha.ha.mesti kecoh betulkan masa tu..
Drama Stanza Cinta popular di Filipina
ujian untuk bakal Ibubapa.Sanggup kah membuatnya?

anje suzie said...

akk...buat malu je tau....g sorok muka bawah katil...aduiiiii.... sib baik penjaga locker tu bukan Man Lambong tau....akk memang da lemau, lama rendam kat air sunway tu kot...hohohohohohoho