Tuesday, June 14, 2011

Teratak Damai Spa & Beauty Centre

Seperti yg telah di citer kan, aku adalah hendak membuat facial buat pertame kali nyer...
Sbnr nyer akak aku yg nak wat facial kat kwsn umah aku..
Jd dier paksa aku call dan wat appointment!!
Aku??? Aku mmg tak pernah lah nak call dan tanye itu dan ini..

Tp di sbb kan akak, aku memberanikan diri dan call no yg di beri..

First, aku call.. dier tak angkat call..
Aku dah happy dah.. Boleh lah bg alasan kat akak.. dorang tak angkat call.

Second aku call, sekali dier pick up lah...
Haduh...

Jd perbincangan telah di buat dan set on Jumaat @ 6pm
Ni lah spa nyer..
Dekat jer ngan umah aku..
Sblh speet mat!! hahahahah.. jln kaki pun boleh....


Biasalah spa kan.. deco dorang mmg terbaik..
Kalau kat rumah kite nak letak batu cam ni... hmm tak smpi seminit dah bertabur balik kan...

Masuk2 jer... sgt kagum...
Sgt besar ooo tmpt nyer...
Dan spa ni berwarna ungu mcm blog aku!!!

See, aku adalah sgt sopan dan santun nyer..
Sbnr nyer aku malu ooo...
Mase ni adik tu tanyer, nak wat pakage yg mane satu...
Haaa.. bab ni yg aku palaing menyampah...
Tak suke, tak suke dan tak suke...

tak boleh ke, korang tak payah ade byk pakage..
Senang aku...
Tak payah nak pilih2...

lalu akak memilih pakage yg paling up sekali harge nyer..

Amik ko, gmbar sudah terbalik...
Katil ade empat..
Tp pekerja nyer adalah 1 org saja

Satu lg pekerja adalah sudah resign..

Best ke wat facial ni..
kalau tak best, kenapa spa tumbuh mcm cendawan kan..
Tis is my sister...

Hmmm.. nak gelak pun ade, nak marah diri sendiri pun ade..
Aku ni, tak tau lah, wat facial ni smpi berejam..
Aku ingat setengah jam dah kautim...
Sekali manyak lame da....

Mase muke aku jd mcm muke akak ni, mase ni lah tel aku berbunyi2 dan berbunyi adalah byk kali..

Aku pulak mata dah tertutup.. nak wat insyrat mata pun tak boleh gak..
Mulut pun tak boleh nak bukak, sbb muke dah di jaring...

Yg org yg wat facial kat muke aku ni, kalau dah phone tu bunyi byk kali, tak reti2 ke nak tolong angkat dah jwp kan... Haduh....

Aku mmg dah tak sabar2 nak jwp call..
Cepat lah bukak topeng muke aku ni..
Rimas pun ade...

Sekali dier bukak jer topeng muke, aku terus jer call hubby aku ckp aku kat spa, tgh wat facial.
Huh!! lega....
Bukan ade beza pun lepas facial.. aku rase biasa jer..
Dan aku tak rase pun facial tu best.

Aku tak boleh nak banding dgn spa lain.. sbb ni lah first time aku wat facial..
Tp akak ckp, org ni wat facial, tak best!!
Dier pegang muke kite pun skjp sgt..
Picit jerawat pun, main2.. tak smpi 2 minit dah siap..
Tak berbaloi amik pakage yg plg up!!

Dan aku tak munkin ke tmpt ini untuk wat facial ulangan...

Tp, aku nak try spa... urut badan....dan bukan di tmpt ini...

No comments: