Wednesday, June 15, 2011

Ayin dan noticenye

Hari Sabtu lepas, mmg dah bincang2 nak gi ceras, nak tengok kedai dan ade keje yg hendak di selasai kan..

Ayin tau aku nak gi ceras...dan dier nak ikut.
Aku ckp, boleh ikut tp kene duduk kat umah oph jer.. tak boleh ikut mama beli brg.. sbb nnt ayin penat dan tmpt sane sesak!!

Tp, ayin mmg nak ikut jugak!!

Aku bangun jer dah ade notice dier lekat kat pintu bilik dier..


see, ejaan kojot tu... hahahaha mcm org lame nyer ejaan kan...

Pukul 6 pg lagi.. sbb nak tolong aku masak lagi..

Sekali aku kejut dier around kul 9 pg cam tu.. hmm langsung tak bergerak badan dier..
Aku gerak sekali lg.. Pun tak bergerak..

At last aku ckp dgn dier.. Ayin tak payah ikut yer...
Pas tu dier jwp... emmmm
Terus dier amik bantal peluk dan smbg tidur...

Aku pun ckp ngan hubby yg dier nak smbung tidur.. Aku dan hubby makan sarap dulu, pas tu aku drive sendirian ke ceras..

Perjumpaan adalah kul 11pg