Wednesday, June 15, 2011

Berpeluh juge akhirnyer...

Mase aku tgh drive ke ceras tu, lepas tol kesas yg kedua, abah call.

Ko kat mane ni ira?
Ira nak gi umah abah lah..
Ehh.. ko bwk anak2 ko sekali..
Laa.. nape abah bg tau lambat.. Ira dah dekat nak smpi ni..
Abah nak suruh dorang tolong kemas kedai...
Alah... tak pe lah bah.. nnt ira terus ke kedai tolong kemas kedai..
eemm OK.
Smpi kedai abah jer.. aku tengok sumer tgh sibuk.. masing2 sibut kemas kedai...
See abg aku sedang cat kedai abah bertukar menjadi warne pink...


Hish..nape amik gmbr abg..
Alah, abg aku ni, mmg marah2 manje gitur..
Marah aku amik gmbr, tp nnt bele masuk blog, asyik tgk gmbr berulang kali... hahahaha


Abah suruh kita kosong kan bhgn ni... sbb dier nak wat tile...
Wah semagat betul abah nak cantik kan kedai dier...


akak pun dah smpi...

Mem besar ni adalah mak aku..
Sibuk nak tolong angkat barang gak..
Pas tu ape lg, mestilah kene marah ngan anak2 kan..
mcm lah sihat sgt badan tu...
Tak ingat lah tu... nnt sakit kan susah kan..
Mak main game jer lah mak!!
Mak bg arahan jer.. biar kite org buat keje...
Wajah aku sblm memula kan keje....
Hahaha.. gedik nak amik gmbr gak...

Tolong angkat2 brg kat kedai abah, br terasa kedai abah sgt besar dan banyak brg...
Dah byk dah aku angkat brg, tp tak habis2 gak brg nyer..
Dah byk dah brg yg aku susun, tap tak siap2 lg brg yg nak di susun..
Haduh.. mmg penat!!
Dan aku adalah berpeluh sudah..
Dah lame aku tak berpeluh oooo..
Terkejut aku bile tengok kat dahi aku ade air yg keluar...
Huh!! sgt hepi dah terus amik gmbr..

Tggu andak and Akmal smpi, sbb nak beli brg...

No comments: