Thursday, October 1, 2009

Hari Raya Kedua....

Raya ke dua di Melaka...
Setiap kali raya kedua... adalah open house tuk rumah kami... "hiksss..korang paham ke ape yg aku tulis eeee" aku pun tak paham sgt!! Lantak lah eeee...

Pagi2 bangun jer..dah ke dapur!!
Siap2kan bahan2 tuk org kg nak dtg beraya...


Sera...ni makcik kantin (adik hubby ku). Sedang masak tom yam............... Tak mandi lagi..tu lah wat tam yam tu bertambah sedap!!


Aku pun mmg tak mandi lagi.....

Menu kita pada hari raya kedua adalah, sambal ikan bilis... telur dadar and tomyam pulak makan ngan meehoon...

Dlm kul 12 ke atas, tetamu pun sampai................

Mmg ramai org dtg.............sgt meriah...........

Layan gambar........................
Tak kosa nak nulis.............. dah nak time keje dah ni...............

Tak cukup mase nak karang karangan........

Sampai malam pun, masih ramai org dtg.............. Mamlum lah... satu kg sumer nyer sedara-mare kan.............. Harus smpi malam...


Tema kat melaka adalah warna biru............. Dan dorang ni, tak de makne nak pakai baju kurung... sumer nyer pakai baju t.shirt. Pelik kan.... tapi benar................


Anak dare gedikssss!! Berkemain lagi korang eeee..lentik sane sini... Tak leh tahan.... Tgk lah ayin tu.... pun over gak!! Huh!!
Jejaka macho!!! Ajai yg pandai bergaya... yg lagi dua tu, keras jer...


Ayin...dah lah tu makan...tgklah perut kau tu, dah maju ke depan dah........



Lelaki pujaan ku!!!! hensom2 sumer nyer kan.....................

Dlm kul sepuluh mlm cam tu, agak2 dah tak de org nak dtg, ape lagi..cepat tutup umah... nak gi raye kat umah abang nuar!!


Dgn tak mandi nyer..terus jer gi beraya kat rumah abg ajak...


Makan lagi....Haduh!! tak reti2 kenyang ke????

Perut sumer dah maju kedepan dah.... tak leh blahhhhhhhh!!

me and sera...adik hubby ku!!
3 sekawan ni..mmg tak leh di pisah kalau dah bersame...


Lepak unye lepak smpi kul 12.30 mlm....

sampi tuan rumah (wife) sound!! OOOOIIIII!!!!!! korang tak reti nak balik ke ha.... Aku nak projeck lah mlm ni.................

hehehehe... sumer tu gurauan yer.... jgn pulak nak amik serius... Dorang ni kalau ckp mmg kasar, tp... tak de makner nyer...

Dlm kul 1pg cam tu, baru lah gerak.... Balik!!!

3 comments:

Ceera said...

hahaha

padan pun kena sound..

deatH_luVer said...

melaka di mane sis?..

BigMouth said...

Hi Death_luVer..
Kat Bachang.