Wednesday, October 7, 2009

Raya lagi...

Smpi nak muntah korang baca citer raye aku yg tak habis2kan...
Lepas jer tebang pokok, rilek2 dulu..

Agak dah petang, dlm kul 3-4 ptg, gerak ke umah dak Ju....
Ju ckp dier nak masak keaw teaw kung Fu..........
Emmm best...
i like..
Last year pun Ju msk gak...mmg best!!
Mmg kita org tak makan lunch lagi..
So harus makan BANyaK!!!!

Smpi2 jer.... bukan nak bagi salam.............
Terus jer tanye..........Ju!!!!!!!!!! dah masak ke belum,
kita org nak makan!!!!

See, mmg sedap kan ajoi!!


Mase ni, smpi tggu pinggan lah...........

Pinggan tak cukup pulak.............. potong tul lah!!!

Ok....dah kenyagng giler.................. Opp!! pas ni kite gi umah dak lin eeeee...


Tadi dah kenyang kan.... Smpi umah dak lin, dier masak nasi lemak/smbl udang ngan ayam goreng!!! Fuhhh!! mane leh tahan beb!! Bau dier pun dah memberangsang kan.......


Terus duduk jer...............makan!!
Waduh!!!! gemuk lah aku beb!!!!

Dah dah...pas ni tak yah gi raye lagi eeeee.... perut aku dah ketat giler lah...

Asyik makan jer raye ni.... tak kuar2................. heheheheheh.............

1 comment:

kasihatie said...

kak bm tak per makan banyak pun...badan tetap maintain...kalau atie la...mau gelebeh sana gelebeh sini..heheh