Thursday, October 29, 2009

Ayin mengadu lebam!!

Semalam aku balik keje jer ayin dah mengadu kat aku!!
Mama nak tengok tak?

Ayin yg semakin tembam!!

Tangan ayin ni lebam lah mama...

Lah kenape lebam?
Kawan ayin cubit!!
Knp dier cubit ayin?
Sbb, td kat sekolah.... mase periksa...dia suruh ayin conteng jwpn kat kertas... tp ayin tak nak...dier geram kan mama, tu lah die cubit ayin...
Ayin ckp dgn dier mama marah.
Knp cubit ayin
Mama pun tak pernah cubit ayin smpi lebam cam tu..
Ckp ngan kawan ayin, mama nak no tel mama dier...
Heish mama ni... betul ke?
Betul lah.... pas tu ayin ckp ngan kawan ayin tu, mama kita, wlw pun dier cantik, tp dier garang tau!!!
hehehehe...... terus ayin tak leh bla..... bengang jer dier ngan aku...
Die ckp betul2, mama dier nak wat gurau pulak!!!

Tak de makner nyer aku nak masuk campur hal anak2 bergurau ni...
Kalau mak2 masuk cmpur hal anak2 pun susah gak, bukan nyer aper, dorang gaduh kejap jer... kita ni jer tak siap2 marah nyer...
Dorang kanak2, kul 10pg gaduh, kul 10.05 minit dah baik balik....
Hmmmm, kita dulu mase zaman sekolah dulu pun cam dorang gak!!! hahahaha

Kalau kanak2 lebam nyer di lengan, kalau org dewasa lebam nyer di tempat lain lah pulak kan......... hehehehehe....melencong lah pulak!!!

4 comments:

Ceera said...

eeeeeeee tak senonoh tau kaklang nie..

ayoi said...

tau takpe...bebudak begaduh mmg lite2 je....pastu mesti comolot blk kn.....tang tue banke nie yg susah....kalu begaduh tu siap nak beparang ...how :p

pearl'E.J said...

betul2... budak2 mmg mcm tu kan. kejap2 aje tu gaduh2nya. Tp yg pelik tu kdg2 mak pak pulak yg over bila anak2 gaduh2 manja gitu.

♥ladykiki♥ said...

hihi sampai lebammm ooo.. :P