Wednesday, October 7, 2009

mALas nak masak..kenangan semalam da...

Lepas dah basuh kete..... cam lapar lah pulak!!
Aku pandang dier, dier pandang aku...
Nak masak mmg malas beb!! Mane tak nyer...hari2 masak..

Akhirnyer. hubby aku ckp... jom aaaa..kita makan kat luar!!
Ape lagi... berdesup lah kita kuar makan.............

Ha...order lah................
Cak!!!!!!!!!!!!! heheeheh...


Kita org makan kat Restoran Kenangan Semalam...Bukan nyer tak restoran lain, tp owner restoran ni member nyer si Reza... Tu lah pasal..must give a support to dorang.

Duduk jer, mesti dorang antar bende ni.............. ape lah name byer..tetibe lak lupe. Korang nak makan pun boleh, tak nak pun boleh... Kalau makan, bayar, kalau tak makan, tak payah bayar... Tp letak jer, sure habis punyer..............


Acik adah nak manje2 ngan ajoi... Ajoi malulah pulak!! hahahaa..


Haaa..seperti biasa... makanan kegemaran ajai... Masak udang petai!!!


Letak jer terus hilang... Tak tau masuk perut sape yg lebih!! hahahaha...


Tgk tu, mmg bersungguh2 tul dorang makan kan..........


Mase ni, hubby ku tgh ckp ngan adiknyer sera... Sera dah balik kuantan... Kejap jer raya kat Melaka..dah nak balik Kuantan..sbb hubby dier keje lah pulak!!

Lepas ni nak mane wei!! Malam masih mude!!

1 comment:

ummu_hanis said...

peberet restoran kitorang ni. huhuhu.