Tuesday, October 6, 2009

Lepak kat Kenangan Semalam.............

Lepas balik raya dr rumah Timah Bom.... tgk cam tak cukup barang dapur jer...
Harus lah singgah kedai Pak Maidin dulu...
Sib baik lah Pak Maidin kita tu, die buka 24jam... So boleh lah nak gi kul brp pun..
Ape lagi, mak2 dara pun start kete... jalan...

Brg dah beli, bukan nyer reti nak balik rumah...

Pekene teh pulak lah pulak kat Kenangan Semalam..
Mase ni aku rase dah kul 1.30pg lebih kot!!
Huii... kalau cuti..tak ingat dunia beb!!

Wajah pun dah letih giler, tp masih menggedik gak nak lepak2 kat luar...
Ye lah kan...dulu mase anak kecik2, asyik duk umah jer...sekarang ni anak dah besar, ape lagi, qada balik lah kan...............hahahaha

Cantik gak deco kat restoran Kenangan Semalam ni...
Name Kenangan Semalam ni....mmg ade citer nyer gak...
Kelakarlah... kira anak sepupu aku lah kan..
Mase mak dier nak makan kat sini, boleh pulak dier ckp ape..

"mama, kenape nak makan kat sini... kat sini dier jual makan semalam punye lah..."
terbahak2 aku dengar citer dorang..............


Sera dan shada...adik hubby ku...
Dorang ni mmg best!! Sekepala jer ngan aku!!!
Syukur jer...ipar2 aku sumer nyer Super BEST!!!

Ditambah pulak ngan minah ni....
Harz... Dier ni pulak sepupu aku... wife rais abg nyer si reza... hahaha..korang kenal ke kalau aku citer....dush dush dush!!!

Ok, minum pun sudah... gelak kuat2 pun sudah...
Mata pun dah ngantuk...
Tgk jam dah kul 2pg lebih dahh..

Tak reti2 nak balik ke????
Esok nak raye lagi......................

1 comment:

*ayu* said...

best nya!!! deco dia cantik la.. but napa x review food dia lang??

:)
selamat hari raya... maaf zahir batin.. lama ayu x tinggal jejak kan? dok singgah but x sapa.. :)