Friday, October 9, 2009

Fun Fair

Tak nak balik lagi kot....
Malam masih mude...
Ayin sibuk ajak gi Fun Fair...

Di sbb kan, tahun ni, raye tak bwk kanak2 berjalan2, so...ok lah...kite gi fun fair!!!
Dah nmpak dari jauh........... Ayin kemain suke lagi!!


Wah...dah lame dah tak jejak kaki kat sini..dah bertahun2 rase nyer...


Kanak2 suke lah pergi sini kan....
Heii!! rase nak amik jer satu bear ni....
Tp kene lah main dulu............. baru lah dpt!! tu pun kalau menang...kalau tak, ko amik gambo jer lah!!!
Jom amik gmbr!!!
Dan lagi...............

Menakut kan main benda ni............. Aku ingat tak lah takut sangat..tp mmg takut ooo!!
Rase nak tercampak aku tgk anak aku!!!
Tgk tu. melayang2!!! Huh!! aku doa jer kat bwh...jgn lah anak2 aku tercampak keluar!!
Hmmmmm............... nnt aku smbg lagi eeee....

2 comments:

lily lotus said...

kalau dedulu siap ada konsert lagikan..syok jer

Adjla Hafizin said...

wah..bestnye g funfair.
enjoy je tgok..huhu.