Monday, October 26, 2009

Menyampah!! Menci!! Terpaksa jugak lah!!

Aku nak tanye korang...
Dlm byk2 keje rumah....keje ape yg paling korang tak suke??

Aku yg lain aku tak kisah....
Tp bukan nyer iron baju...
Aku tak suke!!!! tak suke!!!! Tak suke!!!!!

Kalau lipat kain....bergunung2 pun aku layan... aku tak kisah...
kire ok lah... tak lah teruk sangat perasaan aku mase nak lipat kain tu kan...

Kain yg dah di susun ni pun...............
Dah susun, pas tu dorang angkat kain...bersepah balik...
Aku susun balik...
Wlw pun mulut aku ala2 bising gak mase susun tu...
Tp, ok gak lah,.... aku boleh layan gak...

Tp, nak iron baju....mmg aku benci...
Aku diam jer mase iron baju.... tp hati aku...hmmmmm Menyampah!!!!!
Tp nak wat cam ner kan.... tak suke pun, kene wat jugak kan...
Ade tak, mesin iron baju????
Ade tak?????
Ade ke tak de????

kata kan TIDAK!!!!
Tp, aku ni kan.....
aku ni kan baik...
Baik akn aku...
Setiap kali nak gosok baju tu...aku akan tarik nafas panjang2!!!
Lupakan yg tak baik2 tu...
Gosok lah baju dgn aman...
Kalau kita ikhlas wat keje umah...temtu hasil nyer baik kan....

1 comment:

lea said...

hehehe...
sab0r jela
lea pun xsuke sgt nak ir0n baju
kalo g class pakai tshirt jer
malas nak iron baju kurung...hehe