Friday, October 9, 2009

Fun Fair 2

hehehe...sambungan...td ade keje nak buat da....
Korng layan gambar jer lah eee...
Aku tau, korang paham kan..........


Yes!!! Best!! Ajai ckp!!
Ayin dah kecut dah!!!

Aku tgk dorang main cam best jer...aku pun nak naik lah ali baba tu....
Wah!@! cam takut jer kan................
Tp mmg takut beb!! Sape pernah naik!!



Mmg hati korng dah tercampak sane sini.... Belum sempat hati korang terletak kat tmpat yg betul tercampak balik ke tempat lain...........

Puas aku jerit kuat2!!! boleh hilang tension beb!!! Mane tak nyer..smpi sakit tekak aku jerit!!

Huh!! berenti pun!!!
Tp mmg best main ni............. enjoy uols!! kalau sesape tak cube lagi..sile kan lah....




Lepas dah puas main..............badan pun dah penat...lagi pun esok cik adah keje.....Balik!!!

1 comment:

e l d y said...

ingat lagi time gua berseronok smpi muntah ~ malu2 ..