Thursday, October 22, 2009

Cilok pokok bunga Mak!! huhuhu

Sampai jer umah mak, dlm kul 3.30 ptg...
Aku smpi jer.. mcm sunyi jer rumah ni...

Tgk ayie jer ade rumah...
Sepet aka zack u ade...tp dier tidur...sbb petang tu dier kene gi keje pulak!!
Aku malas nak kacau dier tidur!!

Ayie nmpk aku sampi, cam biasa lah....
dier tuntuk kan kat aku pokok bunga dan sayur2an yg dier tanam...

Mmg best!! Sumer nyer cantik2!!

Tgh tgk pokok2, mak aku call,

Ira, ko kat umah mak ke...
Mak kat ner..
Mak kat kajang..
Laaa.. abis tu kul brp mak balik ni..
Tu lah kau, lain kalai kalau nak dtg umah mak, buat lah appoinment dulu...
Knp pulak..
Mak ni busy lah.... pas ni mak nak gi umah k.cik, pas tu mak nak singgah umah ko pulak!!
Oooo...eee!! ye lah...org sibuk kan...
ok lah...nnt ira balik rumah lah... mak datang umah ira eeee!!
Ok, bye!!

Tak leh bla uolss!! nak jumpa mak sendiri pun kene wat appoinment dulu!!! huhuhuhu

Sbb tak tahan tengok....aku pun cilok lah satu pokok ni...
Hahahahahah!! Mak tak de...
Tak kan lah byk2 pokok bunge tu, aku amik pokok ni mak perasan kot!!
Tak kot!!
Lagi pun, ayie yg suruh aku cilok yg ni...
Ok lah kan..... hahaha
Terus angkut satu, masuk kete...blah balik rumah..
Mak nak dtg umah mlm ni!!! Best!! aku suke!!

1 comment:

ai said...

baik kau sorok dulu pokok tu! kahhhhhhhhhhhhhh