Thursday, October 15, 2009

Rambut Baru ku!! hehehehe

Jgn terkejut dgn rambut baru ku!!

Comel tak!!
Rambut ni baru jer aku wat mase kat rumah atam...
Hubby ku ckp, aku sesuai ngan imej baru ni...
Mcm beonce!! hahahahah

tak de makne nyer....
Ni pokok bunge kat umah atam lah....
Hebat nyer atam...
Kalau akt, mesti kurus jer pokok tu...
Ahhhh...mesti mak mentua ko yg jage pokok tu kan..
Tak kan lah tangan ko yg kasar tu boleh tanam pokok kan....(tak puas hati betul lah)

3 comments:

Ceera said...

hahahaha

jeles la tu... =P atam usik2 pun dah gebu2 pokok semua tu tau..

Neutral Daily said...

Salam,

Artikel yang menarik..
Jika tak keberatan layari Neutral Daily sekarang dan linkkan blog kami di blog anda.
Terima Kasih..

"Informasi Neutral Tanpa Kepentingan"
http://neutraldaily.blogspot.com/

NIMI said...

klakar je akak ni..ahahahhahaha