Thursday, April 30, 2009

Kenapalah ngan aku ni kan.................

Aku ni geram tul lah.........
Dulu, mase tinggal kat cheras, dier ok jer...
Tak lah cam sekarang ni....
Gambar hiasan................

Gambar hiasan lagi.............................
Elok bile tinggal kat cheras, ni... tak tau lah..
merajuk ke...
kecik hati ke..
kot rindu kat tangan mak aku kot!!!

Korang tengoklah...
Dulu. pokok ni, bile dok kat umah mak aku...banyak bunge nyer....

Tp, sekarang!!!!
Mane ko menghilang...
hari2 aku belai ko...
Ko tak berbunge juge...
Ko jangan smpi aku hilang sabar,,
Nnt aku potong ko, baru ko tau!!!
Huh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member aku ckp, kerat dahan2 nyer..baru boleh tumbuh bunge...
Ok, this week end, aku potong dahan ko!!

10 comments:

Ceera said...

hahahahahaha

atam nye pokok yang amik umah mak pun dah ala2 je. tapi masih boleh diselamatkan..

aRe_uDear said...

adeiii majuk giler pokok bunga nie alg.. alang lak pi amik dri ibu yg lame jaga die.. sure r majuk giler smpai xde 1 bunga yg putik pun hahaa..

linn said...

lenkali BM balik umah mak kt cheras bwk laa sekali bunga tuh suh mak pegang. harus dia berbunga hehehe.

KV said...

buh baja bunga. try.

Phia said...

pokok tu kena letak tengah panas baru nk berbunga....

greenieycactus said...

bunga2 matahari..pon bersinar..lalala~

ummu_hanis said...

sabo alang. ade jual la baja bunga. tak pon pakai baja taik kambing. dulu ummu bela kambing tau. taik kambing tu letak kat bunga ketas, bunga die byk giler alang. sabo ye lang. tak pon siram ngan ari basoh beras ngan air basoh ikan. bleh gak tu.

PinQib said...

Siyan nye sis BM rinduh kat mak..

hehe,.=D

saboee

mie said...

oh bunga...
lallaaaaa...
hehehee

juelee said...

adeh bunga tu majok ngan alanggg...
alang belilah baja bunga..