Thursday, April 23, 2009

Makan Tengahari hari Minggu!!

Sampai rumah jer...aku terus basuh tulang dan rebus!!
Seperti yg uols tau kan... kalau nak masak sup tulang kan, mengambil mase yg lame kan..
Rebus tulang jer..dah dekat 3 jam..
So... aku harus pandai curi mase..
Rebus awal2... pas tu, cepat2 duduk kat depan tv.. layan..........
Hensom2 hero nyer..
10 kali ulang pun, aku pasti boleh tengok tanpa jemu!! hiks!!!

3 jam dah berlalu... ape lagi...perut pun dah lapar balik kan...
Aku harus lah menyediakan masakan tengahari lak!!

So, kita makan sup tulang yer...
Sup tulang dah siap masak!!

Jom makan!!
Anak2 aku ni, kalau nak panggil makan, punyer lah susah!!
Koran bayangkan lah, kalau aku suruh doran yg masak!! hikss!! Harus dorang terus pensan!!hahahahah
Akhirnyer makan juga dorang..
Kalau dah start makan, susah pulak dorang nak benti..heheheheh..
Makan lak tu depan tv..
Berterabur lak tu dorang makan..
Pas tu, bile aku tanye...sape makan sepah..sumer tak mengaku..
At the end, aku jugelah dgn batang mop!!! Huh!!!

6 comments:

ratna said...

hmmm...yummy. nampak sedap. bole bg resepi?

greenieycactus said...

sodap ni..slurpp lama x mkn...

aRe_uDear said...

huhuu sedap nampak sup tue alang nak ckitttt leyy hehee...
malam tdi baru melantak Sup Tulang gak ahakss.. yummyyyyy..

erlyda said...

ahh terliurrr ;p~

Ceera said...

susah ke nak panggil dorang makan, huhu..

PinQib said...

bikin gua terliur aja