Tuesday, April 21, 2009

Jom Singggah ke Restoran Singgahan Rasa

Di sbb kan, malas nak gi jauh2...so, jom ke Restoran Singgahan Rase....
Lagi pun ajoi nak makan tom yam!!!

Smpi jer, duduk.... terus dorang hidang kan otak2!!
Kita org belasah smpi habis!! heheheh...nmpk benar sumer lapar kan!!

Aku ngan ayon (besday girl) makan keaw teow bandung!! Mmg best!! Fuh!! teringat lak, zaman sekolah dulu...aku suke benar makan mee bandung kat kantin sekolah!!
Tp jarang dpt makan lah...bile ade duit lebih barulah merasa... ye lah... aku dulu kan susah!!
Duduk kat asrama... biasanyer..aku makan jer ape yg dewan makan sedia kan...
Kengkadang tu...pandang jer member makn...telan air liur jer lah!!!
Hahahaha...tp tu sumer dulu lah...
Skrg ni, Alhamdulillah!!!
Hubby aku lak makan nasik goreng cili api..
Tp, kata nasi goreng cili api... tp, sebiji cili api pun tak de...
Hubby aku mkn dekat nak habis dah... bile pelayan tu dtg, hubby aku tanye...knp, nasi ni tak de cili api...tak pedas pulak tu...
Terus pelayan tu ckp... ye ke??? Tu lah, sy pesan ngan tukang masak tu dah... agak nyer tukang masak tu pekak kot!! Tak pe, nak sy masakkan yg lain!!
Hubby aku ckp, tak payah lah....sy pun dah kenyang!! hehehe....ade unsur2 merajuk disitu!!!

Take one!!
Ayin, nape tak pandang mama...

ok, semule eeee....
Take two!! ok...cam tu lah, amik gmbr!!! hehehehehehe

Ajoi, ajai ngan nisa...makan tom yam
Hari ni, tam yam nyer tak berape nak umph!! Tp, boleh lah!!!

Cpt makan eeee... pas ni nak balik, potong kek!!!

No comments: