Thursday, April 16, 2009

Emmmm....Manis nyer!!!

Biasanyer, aku akan lepak kat meja bulat lepas makan lunch!!
Ye lah... aku mmg tak leh lepak kat meje keje aku...harus tangan aku cam gatal2 jer nak wat keje...

Meja bulat adalah port aku..tmpt nak tidur ke, nak makan buah ke... kat sini lah aku berada!!

Smlm, rita bwk buah mangga masak!! Wah aku sangat suke!!
Wlwpun rita MC smlm, tapi buahnyer ttp menjadi pujaan hati ku!! BUAH NYE!! heheheh
Buah mangga yer anak2!!!


Sangat manis...


Banyak pulak tu dier bwk!!
Colournyer hitam sbb dikerumun dek semut... tp dlm nyer...eeeeeemmmmmm!!!sedap uols!!
Di sbbkan, buah ni byk....so aku dan akak makan, adalah byk..
Akak ckp, dier makan dlm 10 biji....
Dan tak kurang gak lah ngan aku!!
Tgh best2 makan jer...loceng pun bunyi!! Aduh, dah kene masuk keje balik da...
Elok stop makan jer...tetibe jer perut aku rase kenyang yg teramat sangt!!! Pelik kan!!!

2 comments:

*ayu* said...

time lunch ada loceng2 ke lang??? hadoih laaa...

neezareef said...

weiii..sedap mkn gitu ajekkk