Tuesday, April 14, 2009

Sabtu-Spegetti lagi.....

Hiks!!! Iam back!!!
Dah lame tak update blog aku ni...
Dah bersawang dah....

Korang rindu tak ngan aku!!

Aku bukan nyer tak nak update...tp, sgt sibuk...
End of lasr month...campony aku ade stock check...
Dlm mase 2 minggu tu, aku langsung tak cuti...
Straight keje... Penat oooo!!

Pas tu, pembantu rumah aku pulak, tetibe jer nak benti keje...
tu lah pasal nyer...

Lega hati aku tak de pembantu.... Kan aku dah ckp, aku tak berape suke ade pembantu... tetiba die nak benti jgk... so, ok lah... bye bye!!

Tp, yg pelik nyer...dah nak benti dah lah...apahal nyer, asyik nak call aku balik!! Dier nak keje balik kot!! Tak hingin aku!! ko yg nak pergi, bukan aku yg halau ko... Aku dah cukup baik sdn ko, tak pernah marah ko, tak pernah tengking2 ko... Ape yg ko tak cukup, sumer aku bagi cukup... tap ko ttp nak benti!!
Aaku rase, agak nyer, dier ak gertak aku kot... kalau dier nak benti keje, mungkin aku naik kan gaji dier.... Tp, tetibe, aku just biarkan dier let go!!! Tu lah sbb nyer, dier asyik call aku jer skrg ni.... So, no way beb!!! Aku adalah sgt kecewa dgn sikap dier yg tak sedar di untung!!
Gaji dier aku bagi RM 450.oo, so, ape lagi yg dier nak...
Kat umah aku, bukan nyer byk keje pun dier kene buat...
Kan rumah aku ni tak de perabut... senang sangat nak kemas..
Masak pun aku yg masak...bukan nyer dier...
Huh!!! Malas aku nak layan....

Lebih baik aku jaga anak aku sendiri...lagi puas hati aku...
Sib baik, ade anak buah aku nak tggl ngan aku... boleh lah dier tgk2 kan anak2 aku!!!
Thanks you Nica!!!

Hari Sabtu lepas...rase mcm nak makan spegetti jer...
So, ape lagi..... jom masak!!

Mase nak masak ni, aku dgn confiden nyer... ingat sumer bahan ade...
Speggetti dah rebus!!!
Sekali bile nak mask kuah nyer... aku cari2 prego, tggl 1 tin jer!! Mane cukup kan...
Sib baik hubby aku kuar ngan nisa dan ayin... nak gi bank!!
Terus jer aku order, tolong beli prego!!!

Dorang smpi rumah jer... terus jer, kelamkabut aku masak!!
Bukan nyer ape kan.... kul 9mlm nak tgk AF7 kan... tul ah yg kene cepat tu....

Masak sudah!!! ngam2 jer... mase ni dah pukul 8.50mlm....

Presentation dari aku!!! Cantik tak!!!!

Presentation dari Nisa... tak mau kalah minah ni....
Siap ade pacak2 uols!!!
Kalau makan mesti tercacak rase nyer!!! hiks!!!

Ni pulak, presentaion dari Ayin!!!
See... anak dare aku sorang ni....
Siap ade huruf A uols!!!
Sempene name dier lah tu... menci i!!!!

Ape lagi.... jom makan!!!!!
Cepat makan...
Sikit lagi dah nak start AF!!

Aku suke akin ngan aril!!
Korang suke sape pulak!!!
Aku suke dorang sbb, dorang tu ala gediks!!! I suke org gedik!!! hehehehe

2 comments:

[z@ck] said...

siap letak asparagus lg..
ap rs bnda alah 2 ek..
x pnah taruk pun bnd 2 if bt spaghetti..

Ida BorneoLove said...

nyum nyum..... buat spagetti boleh mcm mcm style. Asal creative