Wednesday, August 4, 2010

Teringin benau nak makan durian

Aku teringin benar nak makan durian...
Mmglah aku boleh jer nak beli durin bile2 mase pun, tp... hubby aku tak boleh makan..
Sbb dier ade darah tinggi..
Biasa org kalau tak boleh makan, tu lah yg dier nak makan kan..
Jadi aku pun kene lah ctrl jugak..
Tahan jer aku...

Disbbkan hari tu, hubby aku pergi bersukan... dan balik adalah lewat, aku apelagi.. ajak lah anak2 aku gi beli durian..

Aku mmg tak pandai nak pilih durian..
Aku suruh jer mamat ni pilih kan tuk aku 4 bijik yg BAIK punyer!!

Amboi, mamat ni pun, ape lagi... aku kan pempuan kan...
Dier pun pilih yg godang2!! lah...
Siap suruh aku tambah lagi seji nak genapkan RM 60.00

Aku pun menunjuk kan kuasa perembuan aku dengan mengatakan ... TIDAK!!!
Cukup... 4 bijik cukup!!

Pas tu mamat tu, try lg jek aku suruh tmbh lagi sebiji..
Ape lagi, aku jeling maut dengan dier.... terus dier tak berani dah!! hahahahaha
sile jgn percaya yer....

See, 4 biji yg bersaiz besar tau!!
Aku dengan ayin, dengan tamak nyer nak bukak semua!!

see, isinyer sangat tebal!!
4 biji, sumer lain2 rase!!

Ape lagi... makan lah...

Ayin adelah hantu durian...

Ingatkan boleh habis kan 4 bijik tu... tp 2 bijik pun tak leh habis!! hohohohohoho
Mane tak nyer...
Ajoi ngan ajai tak minat sangat..
Ajai ade gak makan seulas.. ajoi langsung tak sentuh!!
Hmmmm... tak best lah makan tak ramai org ni kan..
Kalau makan ramai2 kat umah mak mesti best kan..

Tak de pulak org rantau, call2 !!
harap2 lah..mane lah tau, tetibe ade sms ke ajak makan durian kat rantau!! hahahahaha

p/s: Atam, ade tak org rantau call ko!! Beli jer lah tam.....hehehehe

No comments: