Thursday, August 19, 2010

Bezanyer buka di Rumah ngan Rumah Mak!!

Buke posa kat umah sendiri mmg tak semeriah buka kat umah mak...
Buke umah mak...
Mak masak sendiri
Aku akan tolong mak masak...
Smbil tu boleh lah belajr2 sikit kan..cam ner mak masak...

Tp, kalau buke umah sendiri...
Tak do nyer nak masak...
Makan nasi bungkus jer...hari2!!!

Hari2 aku ngan hubby akan gi ke PR beli makanan.

Nasi lemak burung puyuh.... aku nyer...
Boleh lah... Kalau masak sendiri lagi best kot!!


Nasi ayam pilihan hubby dan Ajoi...

Nasi tomato ayam percik... untuk Ajai dan Ayin...

Kuih pelita

Kuih muih..

Rati John... Ayin suke giler...

dan aku akan susun kat meje cam ni sblm buka....

Oppp...tertinggal lah pulak...
Air hijau...

Tggu azan jer...
Doa... ape lagi makan lah...
Tak berebut2 pun...
Tak best kan...
Kalau makan rebut2 best sikit...
Biasanyer aku ngan hubby akan habis makan dulu...
Yg budak 3 org ni....dorang nak sembang2 dulu...
Ajoi sakat2 ayin dulu..
Pas tu ayin terjerit2!!
Hmmm cam tu lah dorang hari2!!
Bile nak hari sabtu ngan ahad ni...
Nak buke umah mak!!!!

1 comment:

AKO @ retna said...

makan ngan MAK mmg sedap kan...
nak nak klu dapat makan masakan dia...

ermmm how i wish... :(