Thursday, August 26, 2010

Jeruk raye dah sampai!!!!

Hikssss... Org lain berlumba2 order biskut raye... tp aku tak..
Aku tak order satu jenis biskut pun...heheheh
Sbb aku rase, tahun ni aku akan buat jer biskut raye....

Tp, yg aku order adalah jeruk!!!
Hmmm..
Pagi ni jeruk yg aku order tu dah sampai....

Process pemunggahan...
Hahahahaa....


Ni lah tokei jeruk....
Dah sampai dah.....

Tokei... aku siap tolong ko angkat jeruk ni, tak de discount ke? hehehehe...
Heheheh.. besar hajat aku kan....

Siap dah tulis name dan sebut harge dah... Jadi senang lah kan...

Mari aku zoom kan....
Korang2 yg kat luar tu, kalau nak niaga..wat cam ni...senang kan...
Tak lah kelang kabut!!!
Dan ni, adalah jeruk raye yg aku order....
Adun terliur uolssss....

Malam ni harus try....
hmmmm.... tetibe terliur.... heheh... byk sikit air liur aku..
Kalau tak asyik kering jer kan....
Boleh!!!!! hehehehe
Sape nak tolong aku angkat jeruk2 ni, balik karang!!!!! huhuhuhuh

6 comments:

marinahunny said...

adus, k.lang..berair plak mulut pagi2 ni..

LizHairi said...

banyak nye kak lang oder jeruk!!tapi tu konfem habis tu kan!kate ramai adik beradik :-)

viruspadu said...

yes! balik rumah mak boleh makan jeruk :p

Vee said...

bnyk nye akk beli jeruk..sedap nye.

nur anis said...

yummy...sedapnya..kalau raya jeruklah menu wajib ada...

Ceera said...

fuhhhhhhhhhhhhh
ada sedekah umah mak tak? mau jugak