Monday, August 16, 2010

Mak Transfer pokok dlm pasu

Andak singgah kejap jer...
Sbb dier ade hal ngan atam...
Alah... yg muke dorang masuk TV3 tu... mase buletin utama kul 8..
Mmg alah aku tak dpt tengok kan sbb aku tgk anak2 si Jemah...
Tapi tak pe... anak dier.. anak aku gak... hehehehe

Dah beli pasu...tak sabar2 mak transfer pokok bunge dlm pasu...

budak pempuan yg berdua ni pulak...sibuk main congkel2 tanah pas tanam biji kacang hijau...
Haduh... Lantak korang lah...
Janji korang happy...
Anoi... nmpk tetek...
cekci oooo...

Ajoi tolong opah...
Anoi adah pengkritik....

Tengok tu...
Kalau aku jauh jer dari dier... dier terus jer carik aku....
Ajai tolong jurus lepas transfer pokok..
Rajin betul ajai tau...
Syg ajai....
Mak aku bebel kan aku mase ni..
Ckp aku tak tukar tanah lah..
Sbb tu lah pokok tak besar lah... bla bla bla.... hahahaha... aku dengar jer lah..

Ta da.... dah siap dah....
Cantik nyer...................... i like!!!

habis di congkel nyer..
Ni sumer ajaran sesat kakak ayin...
Anoi..memula cam takut2 jer aku lepas kan dier...
Lepas dapt main air .... terus lupe takut!!

Tengok tu.... habis basah baju dier...

Main lagi....
Awk tu dah lah lelah...

Opah tengok dier dah basah... opah nyer terus jurus air kat anor..
Tambag happy lah dier...

Comel lah ko ni noi!!! Geram aku...
Kejap jer anoi main air...
Aku angkat dier... mandi dan tukar baju...
Nnt lelah...susah pulak kan...
Anyway.... anoi adalah anak ke lima aku...
hehehehe

3 comments:

aSmiDar said...

aww..cekci plak anoi kat c2..huhu

viruspadu said...

hoi hoi. anak kelima? apakah! haha

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hahaha./.aksi kanak2 riang... =)