Friday, August 13, 2010

Keisha... naik kete baru!!

Dlm kul 5 cam tu kot... Atam smpi umah...
Mak aku pun terus amik air sembahyang....
Menyelam sambil minum air...
Nak nyorak sekali lah tu...

Atam smpai jer terus jer makan bubur...
Mak dah habis sembahyang... kuar bilik..
Atam terkejut lah dier..

Mak!!!!
Kak Lang... nape tak bagi tau atam mak ade... Terkejut atam..
hehehehehe... Berjaya!!!

Atam tunjuk stroller baru yg dier beli...
Dah tentu2 lah warne hijau kan....

Petang tu, atam pun mengetes lah kete baru ni....

see... so cute!!!
Semangat jer atam nak bawak keisha jenjalan kat kawasan umah aku!!!

Aku adalah paparazzi...
Amik gmbr dari jauh...
hahahahaha
Mlm tu, Mak, Atam tidur umah aku!!
Aku pakse atam tidur umah aku..
Atam ckp, baju keisha tak de..
Tak pe, bak sini baju kotor... alang basuh kan..
esok sure dah kering..
Atam ko boleh pakai baju alang..
Ciput boleh pakai baju abglang..
Atam tak de alasan dah...
Maknenyer harus tidur umah aku...

3 comments:

*ayu the sun* said...

selalunya yang terkejut2 ni yang best & meriah..
especially ceera & family la.. uhuhu...
;)

viruspadu said...

gemuk! hahaha. (bestnya kutuk atam)

BigMouth said...

Hi Ayu... ape khabar...

Andak... lagi andak.. dulu dier ejek kite kan....