Friday, August 20, 2010

Makan dan Makan Lagi.......

Hmmm... Kalau bulan posa.. mmg n3 nyer...Makan!!!!
Buat org terliur di siang hari bile baca blog..
Sile maafkan aku... Aku terpaksa....
Terpaksa u.... tak tahan ayat aku kan...

Hari Rabu lepas, aku ade jemputan berbuke puasa kat Quality Hotel...
Tu pun akak yg invite...
Jadi aku nu meumpang jer...
Org kate, reseki jgn ditolak kan...

Mase ni baru kul 7 mlm...
Lambat betul kan nak tggu lg 1/2 jam kalau posa ni..
Kalau hari biasa... tak de hal pun kan...

Buke posa ni di sponsor oleh Cubic Letric..
Thanks u very much!!!

Tis is halim..
Ko tengok badan dier dah besar pintu..
Tp bulan posa ni, dah kurus sikit...
Aku satu meje ngan dier..
Dulu mase aku tak kenal dier... aku takut giler ooo dgn dier..
Mcm garang jer..
Tp, dier best rupe nyer..
Lawak giler...
Muke selambe, tp aku pecah perut!!
Bile semyum manis jer...
Ehhh.. hubby aku bace ke...
Ya Ampunnn.... Tp mane leh lawan senyuman hubby aku yg penuh bermakne kan....hehehehe
Ni lah salah sorang org besar yg belanje kitaorg...
Tiap2 tahun dorang ni mesti belanje makan buke posa...
Baik betul lah kan....
Ok, dah dekat kul 7.15 cam tu..
Jom amik makanan...
Tis is lauk pauk...
Sotong, ikan, ayam, bla bla bla..
Salad....

Ni ape eee...

Tak tau name gak... aku tau makan jer...

korang layan jer lah..

Kambing

Meehoon soto...


Sup gear box!!

rojak

Bubur kacang

Kek
aku ingat kan kek keju...rupe2 kek biasa jer...

Amik ko... penuh satu meje..
Kate satu meja ngan halim..
Hehehe.. nak jadi kan alasan.. padahal aku yg makan lebih dari dier...
Skrg aku wat majik..
Td meje penuh giler...
SEkejapan jer...
Habis sudah...
Heish... Sape lah yg kuat makan ni...

Muke happy..
Org dah kenyang..
Zara pun ade gak...
Akak jemput sekali..
Kita org keje tmpat dekat2..
Jadi adik beradik jgn di lupakan...
Oppp..
Anak2 aku makan kat umah ngan hubby ku...
Balik jer...mata ayin kemain garang lagi..
Cakap..
Mama!! Knp tak bwk ayin sekali!!!!
Aku.... senyum jer...
Ayin kan kecik lagi..
Ni tuk org besar jer....

1 comment:

Unknown said...

wah..wah...banyaknya mknan..sedap2 lak tue,baru dipandang dah tau sedap..klu rasa sure habis..hehe