Monday, August 16, 2010

Nasi Beriani

Hari Esoknyer... lepas atam balik..terus ajak mak kuar...
Kate nak beli pasu kan...

Tp sblm beli pasu tu.. harus makan dulu..
Lagi pun lapar beb!!

Ape lagi... jom makan nasi beriani nak tak mak!!
Mak ok jer...

Ayin mengikut ckp mak andak... pakai tudung lagi comel... hehehe
sbnr nyer.. sblm makan, aku gi shah alam mall..
beli baju mak aku... dan beli tudung sekolah ayin..
Tu ayin dok test..dan terus pakai...


Ajoi...sbar ..sikit lagi smpi lah....

Mak aku senyum jer..
Kalau semyum mesti manis kan...
Bukan tuk mak aku jer..tp tuk semua org,...
Ajai ctrl macho lah konon...gedikssss!!

Ayin nak wat muke comel..
Percubaan pertama....

Percubaab kedua....

Sampai sudah...
Ahhh.. lapar pulak bulan2 posa ni kan...

Ajoi makan tak makan kiri kanan....
Tak lame pas tu... mase ni aku masih kat tesco...
Si Jemah tu call lah pulak..
Ckp dah smpi rumah aku...
Kelang kabut aku balik.....

Andak..tggu 10 mnt alang smpi..
Sib baik rumah aku dekat jer ngan Tesco!!

No comments: