Tuesday, August 24, 2010

Pertama kali buke di Melaka....

Aku smpi Melaka dlm pukul 6ptg...
Lagi 1 1/2 jam baru buke posa kan....
Jadi aku dan hubby gi lah PR tuk beli kuih miuh...

Buke Di Melaka tak lah semeriah buke di cheras..Mungkin sbb tak ramai yg balik kot...

Ini adalah, kuih muih yg dibeli...

ayam percik kat melaka ni lain sikit.. Tak macam kat KL/S.Alam...

Main menu ialah meehoon sup..

Sup dier, sungguh menyelerakan kan....
Tak sabar nak makan...

Aku mmg lah suke makan sup2 ni...
Tp, anak2 aku, biasanyer dorang kalau nak buke, nak makan nasi..
Tp... dah tak de nasik... belasah jer lah...

Air sirap...

Makanan yg terhidang dan tggu waktu buke jer...

Memasing standby tggu azan...

Aku sambar meehoon sup dulu...
Aku mmg suke makan meehoon sup..
Aku makan sampai 2 kali tambah...
Heeheheheh..
Lepas tu lepak kekeyangan....

No comments: