Friday, August 6, 2010

Kelang Kabut ke rumah atam.

Dari Melaka, terus jer nak ke Bukit Cheras..
Tak pernah aku balik awal.. Biasa kalau dah smpi Melaka, malas pulak nak balik kan..
Di sb kan Atam, aku balik awal wei...

Smpi umah atam lewat gak sbb seblm tu, aku singgah umah bapak mertua aku dulu..
Jd smpi umah atam dlm kul 3.30 ptg..

sumer adik beradik aku yg lain dah balik..
Sib baik akak dan abg ade lagi kat sane..
Kalau tak, mesti boring..

Smpi2 jer harus serang si kiesha...

Aku harus rapat dgn kiesha...
Biar dier bau badan m.lang dier lelame..
nnt dah besar, mesti dier pandang sebut name mak lang nyer dulu...

Bile di pegang, mata dier mesti sayu jer nak tidur...

Hish..muke daddy..
Tak de langsung muke mak lang nyer..
Penat m.lang dukung tau..
Tak pe, dah besar nnt mesti ikut ketawa m.lang yer...

mama ciput dan sedara sblh ciput..
Ade lg satu baby boy...
Jadi kiesha ade boyfreind dah wei...

Atam yg baru nak makan..
Tp tak tau lah kali yg ke brp kan...

makan tam..
kene makan yg berkhasiat...

Barulah susu boleh banyak.. eh.. ke situ lah pulak kan...

Aku dah kenyang dah harus minta diri nak balik..
Harus lepas ni singgah rumah mak, sbb nak bagi buah cempedak..
Tak do nyer aku nak bwk rumah aku byk2 tu..
2 plastik tu harus bagi mak aku..
Mak aku tau lah nak sedekah ke ape cempedak tu kan...

2 comments:

A.I said...

gigih jugak kau gi umah ceera kan? domok tol kiesha, isk! geram!

Ceera said...

keisha la.. bukan kiesha..
coi punye maklang..