Monday, July 12, 2010

wajah ku umpama bulah....

Engkau umpama bulan...
Tinggi di atas khayalan....
hehehehe...tak leh bla oooo!!

Lihatlah jerawat ku yg tumbuh merata2!!! terketan aku!!
ade ke patut dier tumbuh tul2 kat tengah2 hidung...
I call jerawat ni as jin mata toncet!! cisssss..... tak gune tul lah....


bukan jat situ jer... kat dagu pun byk oooooo...
tak leh bla...
Rimas aku!!!!



ni sumer sbb olay ni lah...
hari tu aku nak beli sapi, tapi tak de pulak...jadi aku bantai jer lah amik olay...
Tak sesuai pulak ngan kulit aku...
bile aku sapu jer kat muke... mak oiii, pedih2 rase nyer..
esok, terus timbul jerawat dan kulit muke aku menggelupas....
huh!! gatal2 pulak satu muke!!!


huh... sapi ni jer lah yg sesuai ngan aku..
Kulit aku ni mmg sensitif!!
Tak boleh pakai yg mahal2..
kene pakai yg biasa2 jer...
Lagi satu, aku tak leh cuci muke aku ngan pencuci muke..
Kalau nak cuci muke pakai air paip jer..
Kalau gune yg ade sabun tu... harus jadi bulan muke aku!! huhuhuhuh


sib baik lepas make over, tak nampak sangat lah jin mata toncet aku tu....
hmmm sib baik!!!

2 comments:

kumichan said...

sy plak takleh pakai safi tu.... tp olay bleh pakai....hr tu sj try beli safi..sekali pakai je...pastu tak leh.... muka berjerawar derrr

Adekniza said...

elok eh safi ijau tu..tak mcm oily ke?
kalau u mcm bulan, i nye muka gunung berapi kot..hehehhe..

anyway..suka baca blog u all adik beradik nie.. :)