Thursday, July 8, 2010

Dah lame tak pekene Ketam!!

Dah lame tak makan ketam kan.... hari tu aku gi kat kedai camaron yg dekat kat umah aku tu... ade pulak jual ketam... jadi mlm ni makan ketam lah...

Aku jarang masak sup ketam..
Biasa nyer ketam ni aku masak lemak cili api...
Sup kemtam ni, mak aku yg suke masak...
Kalau mak yg masak, mesti sedap kan..
Tp kalau aku yg masak jer... mesti rase ade ya kurang.... huh!!!

ade sup ketam... sayur kacang ngan sambal ikan bilis!!
Korang lapar ke?? heh heh heh.. ketawa jahat di situ!!!

tak pe, kalau korang lapar, biar aku view lebih dekat lagi....
Larrriiiikkkkkkkkkkkkkkkksssss!!!!

5 comments:

atty's said...

shedapnya alang sup ketam ..saya pun selalu masak lemak cili api je..

kumichan said...

ketam biasa ni saya jarang makan , tapi kalo ketam nipah...feveret saya...nak2 kalo buat ketam cipah masak cili...pergh malatop ...!

Cik Puan*PIE said...

kak..bg la resepi...xpenah nerai lg masak sup ketam..dh la ketam peberet ank branak...kihkih

Cik Wanie said...

wanie br jer masakkan ketam masak lemak cili padi kat kwn wanie,
hik hik hik,
masakkan utk org bole,
mkn sendiri x bole,
huk huk huk...

sedeyyyy

dayangredzuan said...

wah feberet nih